2012. szeptember 19., szerda

Év fája Egerben?

Keleti platán



Már egy alkalommal említettem, hogy itt nálunk a Strandfürdő területén van egy hatalmas, idős platánfa. Ma nagy örömmel olvastam, hogy benevezték az Év fája versenybe. Itt keleti platánfa néven a 7. sorszám alatt fut. Én nem is írok róla többet, hiszen az a link, amit itt beillesztek többet tud tőlem, nemcsak adatra, hanem látványra is. Ha ti, kedves olvasóim úgy ítélitek meg, hogy tényleg érdemes e verseny első helyezésére kérlek szavazzatok rá.

Egyben köszönöm mindenki érdeklődését a blogom iránt s szeptember elején gondolatban köszönthettem a 10.000. látogatómat.

Vera, kicsit késve, de köszöntelek téged is olvasóim között.

8 megjegyzés:

  1. Látom vezet a platánotok. Gyönyörű fa. Irgalmatlan méreteket tudnak elérni és szép kort is. Mint például Tatán az Öreg-tó partján álló, vagy a Margitszigeten lévő platán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végre valami jóval is tudunk szolgálni a köznek, az utóbbi időkben felőlünk nem fújtak valami jó szelek.
      Ez az a fa, amit minden évszakban szeretek. Nekem különlegesen szép a tavaszi kék éggel a háttérben a törzs színe.

      Törlés
    2. Rá se ránts! Miért, honnét fúj jó szél?

      Törlés
    3. Nem arról, amerről szeretném, pedig az állásom, családom OK, de a társadalmi környezet, az nem mindig tetszik.

      Törlés
    4. Kedves Adelid!
      MJ.-nél találtam rád Eger bejegyzésnél nagyon tetszik a blogod,szeretem Egert így tisztelettel a követőd lettem.

      Törlés
    5. Szeretettel köszöntelek, s remélem minél több érdekes infót tudsz meg városomról.

      Törlés
  2. Hosszas szünet után most, szerencsémre, több írást is elolvastam, s ilyen szép meglepetések érnek, mint például ennek a csodálatos fának a története :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy te is csodálatos fának látod!

      Törlés